نمای سی

زندگی یک راه مستقیم نیست ... بلکه انتخاب مسیرهای درست از هزاران مسیر مشخص شده

زندگی یک راه مستقیم نیست ... بلکه انتخاب مسیرهای درست از هزاران مسیر مشخص شده

نمای سی

زندگی را با همه ی فراز و نشیبش دوست دارم و هر آنچه در فراز و نشیبش هست را می پذیرم،زیرا در همین کش و قوس هایش شکل می گیرم تا زمانی که ساخته شوم..
میزان مقدر شدن آن بستگی به باور توانایی هایم دارد

آغاز راه

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ب.ظ

همیشه راه از جایی آغاز می‌شود. اینکه کجا تمام می‌شود معلوم نیست، اما حتما نقطه آغازی دارد. اینجا نقطه آغاز زندگی مجازی من است. زندگی که شاید از حیات طبیعی جدا باشد، اما راستای حرکتش همان است که من‌ام.


  • ۹۱/۱۱/۰۷
  • محمد امین آزادگان

نظرات  (۴)

  • محمد رضا عطایى
  • آغاز راهت مبارک
    آرزو می‌کنم در راهی که اغاز کرده‌ای پیروز و سربلند باشی.
    موفق باشی و عاشق
    پاسخ:
    mer30 

     

    این روزها,اگر خون هم گریه کنی

    عمق همدردی دیگران با تو... یک کلمه است :

    "آخـــــــی"

     

    سلام عزیزم وب جالبی داری به منم سربزن .....راستی من لینکیدمت توام منو بلینک .........تادرودی دیگربدرود........

    پاسخ:
    حتما این کار رو می
    کنم 

    تنهایی

    توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی

    تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی

    زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن

    رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی
    خیلی خوب بود
    پاسخ:
    ممنون از شما که برای من وقت گذاشتید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی